Hieronder vind je informatie over levertijd & verzending, veilige en gratis betaalmogelijkheden en veelgestelde vragen. Scroll rustig eens naar beneden. Overige informatie kun je vinden bij de algemene voorwaarden.

Levertijd & verzending

Bestel en betaal je voor 16.00 uur? Dan bedraagt de levertijd van onze artikelen doorgaans 1 werkdag. Onze standaard verzendkosten zijn €1,50 ongeacht het aantal stuks. Wij versturen onze emblemen op in een envelop en als brievenbuspost. Dit is zonder track & trace. Bij bestellingen boven de €20,- kunnen wij ook verzenden met track & trace.

Je ontvangt gratis verzending bij een bestelling boven de €33,-. Wij verzenden altijd met PostNL.

 

Wil je liever je bestelling gratis ophalen? Dan kan dat meestal dagelijks rond 20.00u. Kies in het bestelproces bij 'bereken verzendkosten' voor 'gratis ophalen in 's-Hertogenbosch'. Wij nemen dan direct contact met je op na je bestelling om een afspraak te maken.

 

Afwijkend factuuradres

Ander factuuradres? In het bestelproces (bij stap 1kun je een afwijkend factuuradres opgeven. Wel zo makkelijk.

Veilige betaling

Bij stap 2 in het bestelproces kun je kiezen uit diverse VEILIGE betalingsmogelijkheden. Kies de betalingswijze die het beste bij jou past. Nadat de betaling bij ons binnen is, sturen wij het artikel naar jou op. De meeste betaalvormen verlopen via het betrouwbare betalingssysteem van Stichting Mollie Payments (mollie.com). Deze naam staat dan op je afschrift.

 

iDeal

Verreweg de populairste betaalmethode in Nederland is iDeal. Deze betaalwijze is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas. Met iDeal kan je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen via je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Deze betaalwijze heeft onze voorkeur. Snel, eenvoudig en gratis!

 

PayPal

PayPal staat altijd tot je beschikking als betaalmethode. Kies je voor deze vorm van betalen, dan betaal je ook een kleine fee aan PayPal (ongeveer 4%). Je wordt na het bestellen naar PayPal doorgelinkt, waar je vervolgens de betaling aan Oeteltjes.nl bevestigt. Let op: pas nadat je terug bent geleid naar onze website is de bestelling definitief rond. Als tijdens het betalingsproces je internet vastloopt, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je kunnen verder helpen. Het is voor je bestelling belangrijk dat je ons hiervan direct op de hoogte stelt.

 

Vooraf overmaken

Wil je het bedrag vooraf overmaken? Na de bevestiging van je bestelling zie je het rekeningnummer en rekeninghouder. Gebruik deze gegevens, inclusief je bestelnummer om de betaling via je eigen bank over te maken. Als je kiest voor deze optie, versturen wij het pakket op nadat de betaling bij ons binnen is. Je kunt ons altijd per e-mail op de hoogte houden van je betaling. Heb je een dag na de bestelling nog niet betaald? Dan ontvang je van ons een herinnering.

 

Veelgestelde vragen

  • Ik loop vast in het bestelproces, kun je mij helpen?

Ons team staat graag voor jou klaar om te helpen. Neem contact met ons op per mail: info@Oeteltjes.nl of via het contactformulier. Wij reageren altijd binnen een paar uur (behalve middernacht ;-)). Spreek je liever iemand live? Bellen kan ook! Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 9.00 en 18.00u op 073 88 88 471. 

 

  • Een product is uitverkocht, kan ik het toch bestellen?

Mail gerust om te vragen naar de mogelijkheden. Het is goed mogelijk dat we het product kunnen bestellen of dat het al besteld is bij onze producent. Je kunt dan heel gemakkelijk je reservering bij ons plaatsen.

 

  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail gekregen. Wat nu?

Neem in dat geval even contact met ons op via: info@Oeteltjes.nl of 073 88 88 471. Geef aan wat je besteld hebt met daarbij jouw NAW gegevens. Dan checken wij of jouw bestelling bij ons binnengekomen is.

 

  • Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?

In de bestelprocedure (bij stap 1) kun je kiezen voor een ander afleveradres. Je bestelling wordt dan zonder factuur op dit adres afgeleverd. Handig als je de emblemen als cadeau wilt laten bezorgen! Liever een andere bezorgdatum? Ook dat kun je aan ons doorgeven bij stap 3 in het bestelproces.

 

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja hoor, neem eerst even contact met ons op. Wij maken dan even samen een afspraak en dan krijg je ook het bezoekadres.

       

      Staat je vraag er niet tussen? Je kunt ons altijd mailen via: info@Oeteltjes.nl, bellen via 073 8888 471 of via het contactformulier. Je krijgt altijd snel een reactie van ons.